Basketball

Nu har vi en liten nostalgi-dag idag då. Herre vad jag skanar basketen! Jag vet inte egentligen om det är själva basketen jag vill ha tillbaka, för visst saknar jag den med, men mest alla de stunder jag spenderade med laget. Alla timmar vi tränade efter skolan, alla bollar som jag fick i ansiktet, alla gånger jag ramlade och asgarvade åt mig själv och mina tränare gapskrattade åt mig och mitt skratt, alla blockar jag fick till i matcherna, alla "Miiiimmiiiiiii"'s som Lexi, Carly, Lara och Emily utbrast i när jag blockad deras skott, min förbättring, alla bollar som kastades i mitt ansikte med flit, allt. Precis allt
 
Men on another note, tänk hur jävla underbart det är att jag har allt det här att tänka tillbaka på. Att jag har upplevt alt det här. Att jag älskade den här tiden så mycket. Lyckan jag känner när jag tänker tillbaka på det. Jag är så förbannat tacksam för den här tiden.
 
 
 
 
Haha, kärlek till den sista bilden... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback