7 am

tumblr
 
Bildbrist som heter duga, och jag är lat som få och orkar inte fixa det. Men det finns ju så härliga bilder på tumblr som jag kan lägga upp här, haha!
 
Klockan är nästan 9 och jag har redan gjort lite "yoga", sprungit 4 km och ätit frukost. Jag är även fullt påklädd med endast tandborstningen kvar att göra. När börjar jag idag då? Jo, klockan 10.40. Har verkligen börjat uppskatta det här med att gå och lägga mig tidigt och sedan få mer tid på morgonen. Det är verkligen hur härligt som helst! Nu hinner jag till och med gå igenom läxor på morgonen, vilket underlättar så mycket på kvällen. Bra Mimmi! 
 
Ikväll ska jag träffa Ann, vi får se vad vi hittar på. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback