När man bara skrattar

 
Åh vad jag saknar mina älsklingar, de är de bästa som finns! Allt jag vill är att åka och krama på dem och skratta!
 
Nu ska jag berätta för er vad jag anser är ren lycka, när jag är lycklig rakt igenom. Ni vet när man bara börjar skratta, sådär villkorslöst. Man skrattar och kan inte sluta, utan att det finns någon anledning över huvud taget. Det bara bubblar upp.  är jag så lycklig jag kan bli. 
 
Nu ska jag berättar för er vad jag anser är så förbannat bra med Frederic, Wisconsin. Ni vet när man bara börjar skratta, sådär villkorslöst. Man skrattar och kan inte sluta, utan att det finns någon anledning över huvud taget. Det bara bubblar upp och alla andra skrattar med en. Där och då är jag så lycklig jag bara kan bli. Där och då är jag den jag är ämnad att vara. Där och då vill jag inte vara någon annan stans. Där och då låter alla mig vara mig själv. Där och då blir ingen irriterad av mitt skratt. Där och då, just där och då. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback