Produktiv

Hjälp, den här veckan har jag verkligen varit produktiv. Hur ofta händer det liksom? Känns som jag har tagit tag i alla saker som jag både behövt och inte ännu behöver ta tag i. Väldigt skönt måste jag säga! Det enda jag inte har tagit tag i är att börja skriva på mitt svenskatal till nästa vecka, för det kommer vara så trist att jag känner för att krypa in i ett hål i väggen. (För vem har inte hål i väggen?)
 
Vill ni höra en liten rolig sak. Jag bröt typ nyss ihop. Det kanske inte låter så kul tänker ni, men nu såhär 5 minuter senare vill jag skratta åt mig själv. Jag var tvungen att aktivera en grej med min bankdosa, och kortet till bankdosan. Det är alltså inte det kortet jag betalar med, utan ett annat skitkort. Så sitter jag där och kommer inte ihåg min kod, men gissar lite fritt och fint sådär. Efter tre försök säger den förbannade dosan att kortet nu är låst. Hur är det rättvist? Inte en endaste liten förvarning fick jag! Jag har en rättighet att få veta innan den bara låser sig ju?! Jag tycker i alla fall att den borde ha sagt till när man bara hade ett försök kvar. Stackars mamma kommer in genom dörren precis när denna händelse utvecklar sig. Jag kommer upp för trappan, gråtandes och berättar hur hemskt min bankdosa har betett sig. Min bästa replik var nog: "Jag vill inte bli vuxen, för jag vill inte ha någon jävla bankdosa!" Herregud jag dör, där sitter jag skrikandes och gråtandes på hallgolvet för att min bankdosa var orättvis. Tror ni inte att det nu är läge för min lilla hjärna att komma på koden till kortet? Haha, hade skrivit fel med en siffra! Varsågoda, kvällens underhållning! ;)
 
Nu måste jag ta tag i svenskatalet som jag ser så fram emot att skriva och sen är det väl dags att beställa ett nytt kort till min bankdosa. *Purrrrrrr* (För jag är ingen katt, och katter spinner när de är nöjda, men eftersom jag inte är en katt så spinner jag när jag är lite inte så halvnöjd sådär.) Haha, jag är så komisk ibland...
 
Lite sommar throwbackthursday sådär på en torsdag.


Du är så tokig men vi fick oss ett gott skratt😃😂😂😂

2014-10-11 // 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback