Den kallas onsdag

Jag vet att detta publiceras direkt efter det förra, men jag vill göra klart alla dagar som varit innan så att jag bara behöver skriva om dagen som varit. Just so you know! Och sen vill jag be om ursäkt för att ni bara får gamla mobilbilder, men det är allt jag har just nu vänner, så ni får stå ut.

Onsdag och träning kl 6 igen! Vi värmde upp och sen sprang vi skolans cross country bana. Den är helt okeydokey, några jobbiga backar, men det är bara att plöja sig upp för dem!

På eftermiddagen tog vi bussen till min tränares hus och badade i hans pool, tjoho! Nej men det var väl kul, haha. Efteråt åkte vi hem till Abbys mormor, Abby är med i laget, och åt spaghetti och köttfärssås för att ladda upp till tävlingen dagen efter. Sen hem och sova, som jag numera gör klockan 22.00 på kvällen... Ni behöver inte oroa er, jag är förmodligen inte dödligt sjuk, bara ganska trött från allt nytt som händer och från att gå upp klockan 5, haha. ;)

Mamma säger att gosekatten letar efter mig. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback