Måndag

Lite lättare att få hjärnan att komma ihåg måndag än söndag, men fortfarande inte lätt. (Nu ska jag låta lite gammaldags och säga "skämt åsido".) Måndag var första cross country träningen, tjohooo! Vi började klockan 8 så jag gick helt enkelt bara upp och sen skjutsade Maria mig till skolan.

Träningen började med att vi joggade för att värma upp, sen gjorde vi en massa jobbiga saker som man får träningsvärk av (t ex utfallssteg) och efter det sprang vi typ 3 miles. 3 miles är ungefär 4,8 km. Det var så varmt! Alla var helt dränkta när vi kom tillbaka till skolan.

Efter träningen så hade vi ett möte med studievägledaren och jag valde mina kurser. Jag visar er mitt schema någon gång så ni får se. Men efter det tror jag inte att jag gjorde något särskilt tills på kvällen då jag tittade på Maddies volleybollträning. Sen åt vi middag och efter det lyckades jag somna i en fotölj IGEN, medan jag, Maddie och hennes kompisar tittade på Pitch perfect.

Jag vet att ni älskar mig för dessa långa inlägg, tur att jag skriver dem åt er!



bra tack för inlägg! :) hahha du lär ha varit fräsch på mötet med skolan hah

2013-08-28 // 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback