Söndag

Okej, nu ska jag få min sega hjärna att komma ihåg vad jag gjorde i söndags... Jag vaknade klockan 7 och gick upp och åt frukost, intressant att veta, I know. Sen när jag var klar gick jag och Maddie ut och hon visade mig runt i Frederic. Det är inte så stort här, så det tog kanske en halvtimme att gå omkring och få se det mesta. Vi köpte även saker så vi kunde baka cupcakes, för det var Daves födelsedag. Dave är alltså pappan i familjen som jag bor hos, och Maddie är dottern. Efter det tog vi cyklarna och tittade bara snabbt förbi skolan.

Eftersom det är så sjukt varmt här så åkte vi och badade och åt glass, wiho, haha. På kvällen var några familjekompisar här och åt middag, och sen somnade jag i en fåtölj medan alla försökte få mig att förstå hur man spelar amerikans fotboll. Det var väl det som hände under min första dag i Frederic, så alla som bara älskar mina långa utläggningar om mina dagar kan ju se fram emot att läsa om min måndag snart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback