Tävling

Igår, torsdag, så var det tävling i cross country! Vi skulle ta bussen från skolan klockan 15, så innan dess åkte jag, Maria och Maddie för att köpa saker till skolan. Tror att jag hittade det mesta, köpte också lite mer träningskläder för man behöver en del när man springer 5 dagar i veckan, haha.

Vi stannade på Mac Donalds för att äta lunch, för man behöver köra en bit för att hitta affärer haha, men jag måste bara kommentera en sak. En Big Mac borde ju vara en Big Mac vart man än är. Men nepp, här är den lite annorlunda om man säger så. Största skillnaden är väl att den är större, så nu passar namnet Big Mac bra.

Sen var det i alla fall tävling! Vi åkte buss i kanske en halvtimme till vi kom fram till Grantsburgs golfbana, där vi skulle springa. Det var typ 30 grader varmt och ingen skugga alls, wihoo att springa 4 km i det! Massor av backar och jättemånga som skulle springa. Vi började med att gå banan som skulle springas och sen var det dags att värma upp lite. Starten gick och jag trodde att folk skulle spurta i början, så det körde jag på, ensam, haha! Men det gjorde att de som faktiskt var snabbare än mig gick om mig och sen kunde jag hålla min plats.

Loppet var bland det jobbigaste jag har gjort i mitt liv! Det var så varmt och mina ben dog efter typ hälften. Sprinklersarna var på på golfbanan, för att vi skulle kylas av lite, men vattnet typ bara kokade bort från mig. Jag höll i alla fall min fjärdeplats hela loppet och kom in på 20 minuter och 7 tusendelar! Det är jag väldigt nöjd med faktiskt. Jag menar fjärdeplats av 30 pers i mitt första lopp är faktiskt inte dåligt. ;)

Buss, hem, mat och sen sova, det var den dagen det!

Förlåt för kvalitén på bilden, men vad tycker ni om våra fina springklädet peeps? :P



MIMMIII!! SÅ COOLT!!! Så jäkla grym som tar en jäkla 4e plats första tävlingen!! Så glad att allt går bra för dig :D PUSSAR FRÅN SVERIGEE! <3 <3 <3

Svar: Hihi, tack anna :) <3
Madeleine Thomson

2013-08-31 // 16:47:33

Grattis du är bäst inga protest!

P.S Jag älskar dina lång bildlösa inlägg!

Svar: Haha Tilda <3
Madeleine Thomson

2013-09-01 // 13:02:53

Hej madde!!! Kusinen hanna här, grymt jobbat föresten!!! Känns så konstigt att både du och lina är borta i usa, saknar er båda massor!!!!!

Svar: Åh hej fina kusin! <3 Känns jättekonstigt att jag inte ska hem på 9 månader, haha. Saknar dig med, vi får skypea någon dag! Massor av kramar! <3
Madeleine Thomson

2013-09-07 // 15:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback