Tisdag och snart dagen efter det

Tisdag och vi hade bestämt att vi skulle ha träning klockan 6 på morgonen för att slippa den värsta värmen, så upp och hoppa 5.15, tjohoo! Haha, eftersom jag somnade så tidigt så hade jag ändå sovit typ 8 timmar, yey me! Vi tränade på track-banan, det är som en löpbana. Uppvärmning och sen sprang vi "trappor"; 200 meter, 400 meter, 800 meter, 400 meter och sist 200 meter igen. Jag är definitivt som snabbast på 800, 200 är inte min grej alls, haha.

Resten av dagen flöt jag mest runt i huset med Maddie och hennes kompisar. Det enda aktiva vi gjorde var att göra Jell-O och sen äta den. Inte en ny favorit måste jag säga... På kvällen hade volleybollaget, som Maddie spelar i, en kompismatch så jag tittade på. De är duktiga! Sen åt vi kinaplingplong mat!

Okej, jag orkar inte bråka med blogg-appen fast jag vet hur mycket det suger med inlägg utan bilder, men nu får ni stackare ett utan dem i alla fall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback