USA

Hej alla människor på svensk mark! I lördags åkte jag och kom fram till USA, det var en av de konstigaste dagarna i mitt liv. Jag sov 40 minuter från fredagen till lördagen och sen gick jag upp klockan 4 för att åka till flygplatsen. Dags att säga hejdå till familjen. Man är liksom medveten om att man ska vara borta från dem i 10 månader men man kan inte riktigt greppa det. Dags att flyga i alla fall. Först flög vi till London i 3 timmar och bytte flyg där, jag sov typ hela vägen. Sen Chicago, 8 timmar och 30 minuter, jag sov typ hela vägen. Sen till Minneapolis, 1 timme 30 minuter, jag sov typ hela vägen. Jag sov mycket kan man väl förkorta det till...

Familjen är verkligen hur bra som helst! Alla är jättegulliga och jaa, vet inte vad mer jag kan säga än att jag trivs jättebra här!

I måndags hade jag min första träning med Cross Country laget. Jag gissar att det är ganska bra att det första man gör när man träffar nya människor som man ska gå i skola med är att stekas medan man tränar och inte direkt se så charmig ut som man kan. Jag menar då behöver man inte oroa sig för hur man ser ut i skolan sen för de vet att man kan se ännu värre ut, haha! Men för övrigt var cross country hur kul som helst, eller alltså det finns ju olika sätt att förklara vad kul är, men jag gillade det i alla fall!

Det är riktigt varmt här just nu, alla säger att det är väldigt ovanligt. Det enda jag vet är att jag inte kan gå utanför dörren utan att bli helt dränkt, gissa då hur jag ser ut när jag springer...

Nu kanske det blir lite jobbigt för er att läsa allt jag har skrivit, så jag babblar på i ett nytt inlägg sen. Hoppas att allt är bra i Sverige och att ni överlever utan mig!



Åh så himla kul att läsa om hur du har det! fortsätt med blgogningen :D<3

2013-08-28 // 09:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback