As time flies by

Hej kära vänner! Nu har jag simmat uppåt och är gladare igen, kände att det här inte ska vara en plats för mina deppigheter, dessa kan jag sköta i min ensamhet. Jag är så taggad på vår och sommar nu! Efter sommaren händer saker som jag ser fram emot något otroligt. Om ni har tur kommer ni få veta vad jag håller på med genom bloggen, om inte så får ni väl ringa mig och klaga på att jag är en seg gummibjörn som bör blogga snarast, så att ni vet att jag lever. För se mig, det gör ni inte om ni inte har en ultra-mega-bra kikare hemma i huset. 
*smälter* 


Åh vad gullig!!

Svar: Tack, hon är sötaste prinsessan i världen!!!! :D
Madeleine Thomson

2013-04-15 // 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback