Fullt upp

Hej alla! Den här helgen har jag knappt varit hemma, men det har ändå inte hänt så mycket. Egentligen borde det bara ha varit läxorna som tog upp min tid, men de har fått vänta så snällt på mig. Fredagen började såklart i skolan, men sedan var det stallet och världens bästa häst som jag inte hade träffat på nästan fem dagar, katastrofalt! Efter det åkte jag hem till Anna, där hon, Sofie och Ava satt och skrev labbrapport. Tur att man har smarta vänner, så kan man tigga lite tips. Sen var det bara mat, spel och mys resten av kvällen!
 
På lördagen var det te-bjudning hos farmor. Det var då jag, min farmor och en tjej i min ålder som farmor känner. Väldigt roligt att träffas. Vi åt scones och drack te såklart, haha, lyckad som jag är lyckades jag bränna mig på ugnen när jag skulle ta ut sconesen. Liten katastrof blev det, men både min hand och sconesen överlevde så det var ju tur! På lördagskvällen åkte jag hem till Petra och Lollo för att titta på Melodifestivalen med några till från stallet, fast jag tror ingen tittade så mycket egentligen, haha!
 
Söndagen startade med shopping i Sollentuna Centrum med mamma, sen åkte jag till stallet och red Tommie och nu sitter jag här med datorn i knät och katten bredvid. Fin utläggning om min helg, men eftersom Lina, stackarn, inte fått något mer inlägg under helgen så fick hon nu ett stort istället, haha! 
 
Sofie, Anna och jag i somras! :)


Wohoo!!! Tackelitack

2013-02-17 // 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback