Längtan & Lyckan

Vill ni veta vad jag längtar efter? Jag längtar tills man kan springa på skogsvägar med barr under fötterna. Fast mark helt enkelt. Tänk att kunna kubba det snabbaste du kan över en äng, känna att du är stark. Just nu när man är ute och springer så bara glider fötterna. Sladdar på kanterna av de små stigar som spårats upp i den djupa snön. Dock blir mina skor rena som jag vet inte vad, det kan man väl kalla lycka? Nja, lycka är att våren kommer snart. Lycka är att den här sommaren kommer vara underbar. Lycka är att året efter det kommer vara ett av det bästa i mitt liv. Lycka är äventyr. Lyckan kommer snart!
Överredigerad, men det kan ju vara kul det med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback