Spring

Jag har ett projekt i skolan i idrotten just nu. Vi ska lägga upp en träningsplanering och följa den i 5 veckor. Mitt mål är att få bättre kondition och även att kunna nudda golvet med händerna när jag har raka ben. För alla som känner mig så kan man bli förvånad, för jag är ovig som ett kylskåp, men det har faktiskt gått förvånansvärt bra än så länge. Att springa har faktiskt gått bra också. Dock har jag bara sprungit 3 gånger än så länge.

Det jag egentligen ville komma fram till var att berätta hur underbart mysigt det är att vara ute och springa med min hund! Även fast man mesta delen av tiden får släpa henne efter sig, vilket betyder 10 kg extra att dra runt på, så blir man så glad när hon väl springer fram i all världens fart. Kopplet i munnen och en trött Mimmi efter. Mot slutet kommer tydligen all hennes energi fram. Haha, jag älskar min tjej så mycket!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback