USA

I slutet av sommaren åker jag till USA, och stannar där i ett år! Jag längtar så himla mycket, ni anar inte hur otroligt kul och underbart det ska bli! Jag är just nu mitt uppe i att fylla i alla papper som sen kommer skickas till USA, för att hitta en värdfamilj åt mig. Tänk vad coolt att någonstans i USA finns en familj som jag kommer att bo hos i 10 månader, ett hus jag kommer bo i och en skola jag kommer gå i. Åh! Något helt nytt, bort från allt jobbigt hemma och visst, jag kommer möta nya utmaningar, men i slutändan tror jag att det kommer vara otroligt! Jag kommer sakna mycket hemma, men jobbigast tror jag kommer vara att vara ifrån mina djur. Ronja har funnits vid min sida sen jag var 10 år gammal, stallet har jag ridit i sen jag var 3 år och känslan av att veta att jag aldrig mer kommer få vara skötare på Tommie är för svår för att tänka på, Trassel är min lilla prinsessa. Men i slutändan tror jag att det kommer vara värt det,nej, jag vet att det kommer vara det!
 
 
 
 


<33 tillsammans är vi oslagbara!! De kommer bli en sån sjuk upplevelse och det kommer bli det bästa året i våra liv!!! Pussssss

Svar: Klart!!!! Åh vad jag längtar!!!!!!! <3 <3
Madeleine Thomson

2013-02-20 // 16:29:35

Men neeeeej, asså alla bara slutar i stallet.. Vill gömma mig i ett hörn och bara gråta :/ <3

Svar: Men jag kommer ju tillbaka Ciccen! Hoppas jag i alla fall, jag kommer säkert inte kunna bli skötare, men om Maud går med på det så kommer jag ju rida lektioner när jag kommer tillbaka igen <3 <3
Madeleine Thomson

2013-02-20 // 18:12:31

Åhhh du är så modig!! :D du kommer få det superbra! fast jag kommer sakna dig så mycket <3

Svar: Känner mig något modig nu faktiskt :P <3 Kommer sakna dig meeed! :O <3
Madeleine Thomson

2013-02-21 // 15:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback