Just do it

 
 
Nu snor jag Nike's slogan lite till min rubrik, för den kändes cool. Precis innan jag satte mig ner för att skriva det här inlägget så skämde jag ut mig lite inför mina grannar. Jag var ute och tog lite charmiga bilder på mig själv i träningskläder, för det gör ju alla... 
 
Nej men seriöst, är det bara jag som ÄLSKAR att gå ut i skogen och springa?! Det är så härligt, speciellt nu på våren när det börjar bli grönt och massor av vitsippor kantar stigarna! Snart ska jag ut och köra järnet här i skogen, jag ska bara jobba lite på min historiauppgift innan jag är fit for fight! Får se om vovven får följa med, men det brukar bara oftast leda till att jag får släpa på 11 kg till runt magen. När man tränar vill man ju inte direkt samla på sig mer där, haha!
 
BTW, bilderna är det inte direkt bästa kvalitén på. Det är mest fokusen som är lite fel. Anledningen till det är att om jag vill ta bilder på mig själv med min kamera så måste jag använda självutlösare och då måste fokusen ställas in innan. Det blir lite svårt att få det rätt alla gånger då. ;)
 
 


jätteskönt att träna på våren ute... om man inte heter Lina och har pollen och astma dåre... lol!! Feeiiin du ärr föresten!!!! <33

Svar: Haha, åh, jag tycker så synd om dig! <3 Tack gose, tur att du inte var med på bilden då, då skulle man inte ens ha tid att titta på mig! :* <3 <3 Vi måste träffas snart! <3
Madeleine Thomson

2013-05-16 // 23:47:33

hej snyggve!

2013-05-18 // 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback