Kompisar på ridbanan

 
Har haft fullt upp i helgen! Efter fredagens mysiga nationella i matte var det stallet som gällde. Red då dressyrlektion för Lina, vilket gick GRYMT kan jag ju bara passa på att säga. Vi tränade på att Tommie skulle komma upp lite mer i formen. Det är lite svårt att beskriva, men han går gärna lite lågt med nacken och är nöjd där. Han skulle behöva höja upp nacken och ryggen genom att sätta under sig med bakbenen lite mer. Det gick riktigt bra ett tag, men sedan blev han trött, haha, mini! ♥ Han är inte riktigt van att behöva jobba så mycket med ryggen. Sammanfattningsvis kan jag bara säga att det var oerhört roligt att känna steget han fick när han tog i på riktigt och att Lina är riktigt duktig! 
 
N får snart veta hur det gick på tävlingen igår, men jag kan ju spoila lite genom att säga att jag älskar hästen mer och mer för varje dag som går! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback