Lika som bär

© Sara Källbäck
 
Kan man annat än älska bilden? Mina vänner är så oerhört duktiga på att fotografera! På majoriteten av alla bilder som mamma tog så ler jag som en tok, det kanske säger något om känslan jag hade under programmen! ♥ Jag älskar att de röda blommorna gav så fin färg i bilderna, haha, estetiskt Mimmi... ;) 
 
Idag var det nationella prov i engelska och sen fick vi sluta i skolan, inte mig emot. Då tjockade jag och min tjocka kompis i oss pasta med ost, för att därefter äta jordens bästa uppfinning. Det finns seriöst ingenting bättre än kladdkaka med grädde! ♥ (För att förtydliga så är varken jag eller min vän särskilt feta, men man kan vara oerhört fet i huvudet utan att allt sitter på kroppen. Tackar Gud för den!) 
 
Nu sitter jag här och försöker ta tag i mitt liv, eller rättare sagt alla de läxor jag inte gjorde igår, trots mina ansträngningar. (Ni såg ju hur fint jag hade gjort i ordning allt för att få bästa plugg-stämmningen!) Bara att hugga in i berget, önskar att det var gjort av choklad och Gossip Girl istället. If only my dreams could come true...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback