Sista veckan med älskade XC

Hej älskade vänner! Mer än en vecka har gått och bloggen har stått stilla, så kan det gå! Nu är jag i alla fall här och skriver. :) 

Helgen nere på gården avslutades bra, massor av fyrhjuling (däribland tävling mellan mig och Maddie mot Maria och Dave, haha!), mynt som blev mosade under tåget, kines-mat och lite mer gungande! På vägen hem på måndagen (vi hade ledigt en extra dag, tjohoo) så stannade vi och shoppade ett tag. Jag köpte skor till basketen, som inofficiellt börjar imorgon, kulkul. ;)

Tisdag och skola, sen på träningen blev vi skjutsade halvvägs till Luck och sprang hem på Ghandin därifrån. Ghandin är som en grusväg som går massor av miles i skogen. :) Vi sprang cirkus 5 miles och sen var vi kalla och döda. Jag och Kyle var snabbare än bilen hela tiden, haha, så vi fick ingen vattenpaus... 

Skola på onsdagen, vilket ni säkert kunnat gissa, haha. På träningen åkte vi till Osceola för andra gången, och jag ÄLSKAR att springa där! Det enda som var lite jobbigt var att tonvis med löv täckte stigen, så jag vet inte hur många gånger jag vrickade fötterna på hala rötter... Sen så fort jag hittade en plats där det var nada löv så slutade jag fokusera och halvt bröt av foten från benet. Lyckat, jag vet... Men efter att ha halvt dött av hur ont det gjorde började jag springa igen, haha, nej jag är inte envis. Jag sprang ca 6 miles sammanlagt. :) Jag kan även glatt rapportera till alla er där hemma att min vrist (eller vad sjuttsingen det nu heter där där benet blir till fot) fortfarande är svullen, 5 dagar senare! Men det gör inte så farligt ont, så jag ignorerar det och hoppas det går över snart, hehe. 

Torsdag och efter skolan har vi en lätt träning, haha, vi skulle springa i skogen, men det var snarare så att vi sprang så länge någon kunde se oss och sen gick vi och sjöng resten av vägen... Kan ju bara säga att om vi startar en acapella grupp, som vi verkligen funderar på att göra, så kommer alla att ha öronproppar i när vi sjunger, gahahhahahah! Sen åkte vi hem till Seth och åt spaghetti! 

Sen var det fredag och dags för vårt allra sista meet i Cross Country, eftersom det är lite speciellt så tar jag det i ett annat inlägg! ;) <3









Ååååh gahh jääääklar vilken rak järnväg! förstår du hur mycket jag vill fota där? :))))) <3 puss

2013-11-11 // 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback