Adrenalinet pumpar redan

Idag är det meet igen, denna gången vid Shell Lake High School. Jag ligger i sängen och försöker sova såhär kvällen innan, men adrenalinet pumpar redan, mitt hjärta dunkar hårt och att slappna av finns inte på kartan. Jag ska ge allt jag har för att vinna idag. Benhinnorna kan dra åt skogen och jag kan sova och vila när jag är död, idag ska jag springa så snabbt jag bara kan springa 5 km! Heja på mig klockan 00.30 svensk tid inatt, för då ska jag springa 5 km så fort att jag äntligen får min vinst, så är det bara!

Bär mig så snabbt ni bara kan idag kära ben!



jag hejar alltid på dej, alltid! du är bäst! ^^

Svar: <3
Madeleine Thomson

2013-09-19 // 09:03:49

Tokspringfia' kram

2013-09-19 // 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback