Bubbel

Alltså människor jag kan inte ens beskriva hur lycklig jag är just nu! Jag ligger i min säng, i mitt underbara rum, i USA och jag bara känner hur lyckan bubblar i hela mig. Det är jordens konstigaste känsla! Jag vet inte vad som gör mig så himla glad just denna natt, för det har inte direkt hänt något speciellt idag. På dagen var det skola och på kvällen tittade jag och Maddie på en skräckfilm som gjorde mig så rädd att jag trodde att jag skulle dö, men jag var tvungen att se den för Rachel och Rachel har bestämt sig för att förstöra det fina lilla försvar jag har mot min mörkerrädsla och tvinga med mig på bio för att se den andra på lördag... Men jag är bara lycklig! Det enda som gör mig frustrerad är att enda sättet för mig att blogga är på mobilen och det tar förbannat mycket tid... Haha, men just nu kan inget få mig på dåligt humör. Shiet vilken konstig känsla det är, haha, dock kommer den nog vara som bortblåst när väckarklockan ringer klockan 6.30 imorgon, men vad gör det? Hoppas att ni har det bra vänner, enligt känslan jag har just nu så har jag det nog ganska underbart för tillfället också! Känner för att dansa och hoppa omkring, men ska nog inte väcka hela huset utan anledning... :D

Bild från i söndags på mig och Maddie, haha, vi kom 45 minuter tidigt till träffen med alla utbytesstudenter i orådet, så vi fick ta hand om brasan. Eller som tur var så hjälpte inte jag till så mycket, jag hade fullt upp med att skratta åt hur himla hilarious jag är ibland!



Åå så roligt att läsa! så himla grymt att du har det bra finaste! och asså du är ju så himla söt<3<<3

2013-09-10 // 17:17:23

Stackars Maddie om du fått dina galna sktattattacker :). Massor av bubbelkramar mammi
Ps lånar din säng

2013-09-10 // 23:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback