Helgen peeps

Alltså vart tar mina helger vägen? De försvinner lika snabbt som en chokladkaka eller en godisskål på mitt rum!

Lördagen spenderades i Grantsburg inne i en gympasal, Maddie hade en volleyboll turnering. De vann en av sina fyra matcher, men åh, jag blir så trött av att titta på för jag blir så himla nervös när det är så nära att de vinner hela tiden! På kvällen när jag trodde att klockan var typ 23, gick runt i pyjamas och var redo att sova så ringde Rachel och tyckte att vi skulle åka och kolla på skräckfilm. Jahopp, jag bytte om på 5 min, Rachel 1 hämtade mig och sen plockade vi upp Carly på vägen till bion. Insidious 2 var filmen som skulle leda till en gemensam begravning med Rachel 2 för min del. (Ja, två av mina vänner heter Rachel bara för att förvirra er!) Jag lyckades blunda när det var massa läskiga ansikten överallt, så mamma och pappa slapp få ett telefonsamtal om att jag fått en hjärtattack i en biosalong, yey me! Det var i alla fall jättekul och jag skrattade så sjukt mycket på vägen hem för mitt skratt var helt galet, hahaha!

Denna dagen har spenderats i köpcentrum! Jag, Maddie och Maria åkte mot Minneapolis och stannade på två olika ställen. Jag köpte en mascara, en gosig tröja från Pink och jag tror jag lyckats hitta klänningen jag ska ha på homecoming nästa fredag!

På kvällen åkte vi till stallet och red, men jag berättar om det imorgon. Nu är jag trött, så nu ska jag sova, godnatt vänner. <3

Älskade ponny, saknar dig en smula. <3



Jag är så glad över att du har det bra!!! Du är värd varenda lyckostund på denna jord!!! Love U!!!

2013-09-16 // 06:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback