Måndag, tisdag, onsdag

Bonjour mes amis, tänkte berätta lite om vad som har hänt de senaste dagarna! 

Måndag var det skola och jag var så trött hela dagen, kändes som att jag började bli förkyld och livet kändes allmänt trist. Efter det var det träning och jag blev glad igen, för träning är alltid kul! Vi tränade på track-banan och började med att springa en mile. En mile är 1600 meter. Detta tog mig 6 minuter och 17 sekunder, vilket inte är så illa! Sen sprang vi trappor... 100 meter x 2, 200 meter x 2, 400 meter och sen var alla så döda att vi inte sprang det sista, haha! 400 metern tog 1 minut och 23 sekunder för mig. Fick sån sjuk mjölksyra i mina ben efter hälften så jag typ gick resten, haha, men coachen sa att jag hade en bra tid ändå! Efter detta ock jag hem och dog... 

Tisdag och onsdag har varit glada dagar! Jag har varit allmänt glad och skoldagarna har gått i hyperspeed! Tisdagens träning bestod av 4 km backträning!! Det var så sjukt jobbigt och jag trodde att jag skulle dö, men jag överlevde som tur var! Tänk er att springa 4 km i endast upp och nerförsbackar, inget platt och brant uppåt, ... , precis! Till middag åt jag och Dave makaroner och köttbullar med ketchup, tjohoooo! Det var så gott!

Idag, onsdag, var det skola och vid lunchen tog vi bilder till något med cross countryn, vet inte riktigt vad det handlade om, menmen. När kvinnan skulle ta bilden på mig så sa hon åt mig att jag var tvungen att sätta mig i 90 grader mot väggen för att jag var för lång... Haha, superkul att göra det framför en fullsatt matsal, men det bjuder jag på ;) När det var träning så åkte vi till Oceola för att springa på någon stig där. Det var en så himla underbar runda! Det var en smal liten stig i skogen och jag tror vi sprang typ 6,5 km på mindre än en halvtimme! Åh vad jag vill åka tillbaka dit och springa nu! Efter träningen åkte vi hem till min coach och åt spaghetti, köttbullar, vitlöksbröd och brownies, yum! Vi har middag med laget nästan varje gång dagen innan ett meet. Idag var lika kul som alltid! :D 

Bild från min och Ursas prommis för några dagar sen :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback