Söndag

Igår var det söndag och jag gjorde inte mycket! Jag gjorde läxor, vi åkte och åt lunch på Café Wren, sen var jag ute och sprang två varv runt sjön med Ursa. Hon lyckades fälla mig en gång, men som tur var lyckades även den fluffiga hårbollen dämpa mitt fall så vi kunde fortsätta framåt utan ambulansvård. ;) Efter detta åkte jag hem till Carly och hjälpte till att bygga vår float till på fredag. Vi var typ 5 personer i en timme, varav två är lärare, sen kom två elever till, haha! Det fick bra i alla fall! Men vet ni vad mer jag gjorde? Jag skypeade med mina fina vänner Ann och Sara! <3 Lite random, mitt i allt läxläsande så klämde vi in lite Skype. Eller det kändes som lite, men det var typ en timme, haha! Det var i alla fall jättekul att prata med dem igen! Något som var lite konstigt dock var att om jag varit tyst en stund så var jag tvungen att tänka efter innan jag började prata igen för att inte börja prata engelska, haha! Jag saknar i alla fall mina fina vänner! <3 




Ååå saknar dig finaste <3<3

Svar: Saknar dig med<3
Madeleine Thomson

2013-09-24 // 22:16:50

kan du hämta te nu? ^^

Svar: Haha va? :P <3
Madeleine Thomson

2013-09-25 // 13:14:20

jo när du kunde gå ut i köket och hämta te så kunde jag ringa dig :)

Svar: Haha, jag förstår fortfarande inte :P
Madeleine Thomson

2013-09-26 // 17:31:40

Du var underbart fin på homecome! <3

2013-09-30 // 12:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback