Torsdag, fredag och lördag

Jag börjar se något som liknar ett mönster här, jag skriver alltid om tre dagar i taget, haha! Först och främst vill jag säga grattis till en av klotets bästa kusiner som är en av de sista tolv deltagarna i Idol! Människor, om ni inte röstar på Sara Sangfelt så kan ni lika gärna gå och bli döva, för att hitta en tokigare och roligare människa som sjunger som en gud kommer bli skapligt svårt! Jag håller allt tummar och tår som jag äger och har för dig kusin, sjung lite åt mormor från mig också. <3

I torsdags var det skola, as usual, och sen hade vi ett meet. Det var vid Shell Lake. Det var tre skolor där; vi, Shell Lake och Bruce, väldigt få är översättningen. Som ni vet så var jag taggad redan dagen innan, men sen är jag som jag är och någonstans på vägen så omvandlades adrenalinet till nervositet. Jag lyckades springa cirkus 300 meter av de 5 kilometrarna innan jag fick problem att andas, min teori är att det delvis hade att göra med att jag spände mig för jag var så nervös och sen också på grund av att det var oerhört tungt och fuktigt i luften. Så kan det gå och jag är glad att detta hände på ett litet meet så jag kan lära mig av det! Jag förbättrade ändå min tid med 35 sekunder, så jag sprang på 22.55. Sen tog det mig cirka 3 minuter efter innan jag kunde andas igen. Men jag sprang hela vägen och gick inget, så det är jag stolt över! 

Fredag nu då, skola och sen var det football game såklart! Varje fredag är det dags för dessa! Vi hade ingen träning för vår coach tycker att vi behöver lite vila, haha, jag klagar inte! Jag åkte med Rachel hem till henne, sen kom Rachel också. Haha, åh så förvirrande att förklara! Vi åt i alla fall pizza, Rachel brände nästan ner sitt hus och sen klagade hon på att jag skulle frysa när vi tittade på matchen. Vi åkte till Frederic's football field med filtar och var där 35 minuter tidigt, bara så att ingen skulle ta "våra" platser, hahaha! Måste jag ens säga att det var totalt tomt när vi kom fram? Vi vann i alla fall för första gången denna säsong och jag förstår mer och mer av denna förvirrande sport! Wihoo! Jag frös inte heller för den delen, bara om tårna! Sen gick jag, Maddie och Kinzie hem och sen tror jag att jag sov, haha. 

Idag, lördag, så har vi shoppat igen! Vi åkte till Maplewood Mall för att köpa skor. Som vanligt hade jag problem att shoppa, mamma vet vad jag pratar om, jag är segast på jordklotet när det kommer till att köpa saker... Till slut lyckades vi i alla fall hitta skor åt mig till homecoming på fredag och jag köpte även ett par Bearpaw skor (uggs typ) och lite annat smått och gott. På kvällen fixade Maddie och Kinzie med ett pussel som Maddie använde för att fråga sin pojkvän till homecoming med, det blev väldigt lyckat! :D Nu ska jag och les kattus, som tagit plats i min säng, sova! Godnatt <3







Hej Gumman!
Du behöver inte vara bäst i att springa, tävla med dig själv så du inte behöver bli så stressad. Vilka skor du köpt, såg dem på FB. Kramisar
mammi

Svar: Älskar dig mamma ❤
Madeleine Thomson

2013-09-22 // 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback