Tre veckodagar

Bambambambam, hej. I onsdag var det skola, träning på Ghandin (en grusväg här i skogen) och spaghetti hos Nicki.

Torsdag var det skola och sen hade vi ett meet igen. Den här gången var det i Cameron, 5 km igen. Jag är relativt nöjd med hur det gick. :) Jag är nöjd med min tid, men när jag sprang kändes det inte sådär superbra. Jag har ont i mina benhinnor, så det är lite jobbigt att springa just nu. Så rundan kändes inte så bra, men min tid blev 23.29, så det är ju bra!

Fredag och efter skolan är det football game, som alltid! Efter träningen, som hölls vid Nickis cabin, så åkte jag och Rachel hem till andra Rachel (haha, förvirrande jag vet) och åt tacos, sen åkte vi till Webster där matchen var! Det var en jättejämn match som slutade med att Frederic förlorade med 42-39. Synd, men det var kul ändå! Vi blev bortshasade när vi hejade för vi (inte jag, jag lovar) skrek för högt, haha.



Stackars ben....
kul att du skriver lite kram
Mammai

2013-09-15 // 17:36:22

du anar inte hur glad jag blir när jag ser att du skrivit! puss finaste, det låter som du har det grymt!

2013-09-15 // 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback