Trött i benen

Hej vänner, jag ska skiva om den tiden jag missade att blogga, men inså just att ju mer jag säger att jag snart ska skriva om det desto mer får jag att skriva, så jag skriver om dagen också. Om ni lyckades hänga med i den där förklaringen så är ni pro!

Idag var det skola, och eftersom jag hade så himla inte lätt för att somna igår så var jag skapligt trött. Ni ska bara se lunchen i skolan, hahaha, den får mig att skratta! Idag serverades en skiva orostad toast med strimlad ost på! Hahahha! Måste jag tillägga att jag tar med egen lunch till skolan? ;)

Efter skolan var det Cross Country meet! (Meet är när det är tävling) Vi åkte till Webster för att springa på deras golfbana. Den är platt. Vad tycker jag om att springa där det är platt? Uäck! Det var dessutom 5 km istället för 4 km, som jag brukar tävla! Men nu ska jag inte klaga, för det är ju ganska kul ändå. ;) Jag lyckades springa i samma tempo som en sjukt snabb tjej under lite mer än 1 km, sen hängde jag på två från Grantsburg. Slutade på en 4 plats med tiden 24.17, måste erkänna att det inte är en så dålig tid som det kändes som. :D

5 km igen på torsdag, då ska jag banne mig driva tjejerna från Grantsburg till vanvett (hejåhå, gammeldagsa ord igen) genom att flåsa dem i nacken hela löpet!

Riktigt charmig bild på mig måste jag säga, men bjuder på det idag... ;)



Heja heja friskt humör det är det som susen gör!

2013-09-11 // 13:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback