Busy Bee

Jösses, tiden har en tendens att bara rusa iväg! Förra helgen var full med kuligheter. Fredagen så var det storm och snökaos, vilket ledde till snowday, haha i April! Jag och Maddie åt frukost på Beans, sen latade oss hela dagen. På kvällen åkte jag till en av Dave's kompisar för att passa deras son. Han heter Soren och är hur söt som helst! Ian, hans pappa, bodde i Norge en längre tid, vilket är lite kul, haha. :) 
Frukost! 

På lördag var det dags för surprise-party för Carly och Lexi som fyllde 18 den veckan! Vi var hos Austin. Allt som allt så var det superkul och slutade med att jag sov över där, haha, eller rättare sagt natten bestod av Sasquatch-hunting, basketball tournments med mini korg och boll, leka med kycklingar och Catch Phrase. Det var i alla fall en väldigt lyckad dag med många av mina vänner! 
En otroligt vacker bild på Carly, mig, Lexi och Kyle, haha!

Söndag var en otroligt varm dag! Jag skulle ut och springa, men det slutade att jag solade 1,5 h på vår uppfart istället. Avbröts av några tanter från Jehovas Vittnen som ville att jag skulle lyssna när de pratade om Jesus död, hmm... :P Efter det gick jag på prommis med Ursa i en timme, mötte Lexi, som skrämde livet ur mig, haha! 
Satte mig på baksidan med mellis och en bok när jag kom hem. :)

På kvällen var det basketball banquet, berättar mer om den senare. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback