Kakor

Idag åkte alla seniors i min skola till Minneapolis för att se på teater. För att förtydlig; alla ca 30 seniors som går på Frederic's lilla pytte-skola, haha! Vi satt på den otroligt obekväma skolbussen i 1,5 h för att se en lite halvknäpp teater om en pirat som var kär i sin kusin. Jag och McKenna pratade så mycket på bussen att vi fick ont i halsen, haha. 

Jag är helt säker på att det var en annan skola där som bara tillät freakishly långa killar gå på skolan, för de var verkligen en massa höghus stående bredvid mig under pausen. Jag vet att jag säger att det behöver finnas lite mer långa killar för att underlätta för mig att hitta en pojkvän som är längre, men snällanågon, mitt huvud behöver ju inte sluta vid deras navel.

Efter teatern åkte vi till Maplewood Mall, dels för att äta, men sen lyckades vi sneaka in en 40 minuters shoppingrunda, haha. Jag köpte dock inget, men det var rejäl underhållning att se Mrs Hopkins, min engelsklärare som som har noll koll på vilka plagg som ens är okej att ha på sig tillsammans, shoppa inne på Hollister. Det kommer jag leva på länge! 

Jag och McKenna idag! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback