New Orleans

New Orleans bestod av musik, mat, cyckeltur, promenader, utforskning, krokodiler, parad, dans, shoppa i små butiker på små gator och vandra i fina parker. Allt som allt var det fem helt underbara dagar, och jag hade väldigt kul. New Orleans är en väldigt speciell stad, och jag tror inte riktigt att jag kan beskriva den med ord, haha! Det är mysigt blandat med party-människor, större stad, men ändå med små gator, och lite scary at moments... ;) 

Vi bodde i en "lägenhet" på motsatt sida av Canal Street från the French Quarters. Själva området vi bodde i var ganska oklart, haha, hemlösa människor som konstant kommenterade mina skor och shorts, haha. Men lägenheten var fin! För er, och Anns, skull så tog jag så mycket bilder jag kunde. ;)

Det bästa med resan måste nog ha varit när vi åkte airboat i träsken och kollade på krokodiler (jag höll till och med i en liten!) och att vandra omkring i Audubon Park

Här kommer lite bilder från dagarna! 
















Hihi åå tack Mims! älskar när du lägger upp bra med bilder och älskar ännu mer att du vet att jag vill ha det :) <3

Svar: Haha, älskar dig Ann! ❤
Madeleine Thomson

2014-04-29 // 23:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback