Spring Break


Jag har varit sjuk, och det se varit blä, men nu är jag tillbaka i form igen vänner, hoppas att ni inte har saknat mig för mycket!

Idag har det snöat här, tjohej! Eller kanske inte tjohej, snarare usch och blä på det. Men det är okej, för om ett par timmar åker jag till flygplatsen! 

Torsdag till måndag ska spenderas med min andra familj i NEW ORLEANS! Wihoo! Det kommer vara runt 20-25 grader och vi ska shoppa, springa och utforska, haha. Argh, I can't wait! Det ska bli så himla fet-kul! ☀



Hoppas ni alla får en underbar helg i New Orleans, jag är lite sotis, har alltid velat åka dit. Ät några smaskiga skaldjur för min räkning och lyssna på någon läckert svängig gammal jazz. Tusen kramar, papps

Svar: Det ska jag pappa, du är bäst! Älskar dig! ❤
Madeleine Thomson

2014-04-17 // 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback