Vädret

Vädret här är ju minst sagt mystiskt! Snöstorm i fredags och efter det har det gått till 15 grader om dagen. ☀ Jag klagar inte, igår var det 20 grader, woopidoo! Jag tog vara på det och hade shorts på mig i skolan, haha. 

I tisdags sprang jag 6,5 km under track träningen! Av alla som sprang den långa rundan så var jag först tillbaka. Jag kan ha råkat säga att jag inte är så tävlingsinriktad, jag hade förmodligen fel. Jag älskar när jag är snabbast, haha. Som enda tjej som sprang den långa rundan så var det ju ganska kul att slå alla killar också! ;) 

I onsdags kunde vi äntligen springa på vår track! Vi körde walk, jog, run, sprint runt hela 400 meters banan. Varje 50 meter byter man tempo. 4 varv, varav 50 meter varje varv var otroligt blöta, men det var ganska skönt att sparka upp vatten över hela ryggen, haha! Vem tror ni vann denna gången? ;) Haha, jag är så förjäkla envis! Alla sprintar snabbare än mig, men när vi går, joggar och springer så har de andra ingen chans. Mina ben slår dem med hästlängder! 

Jag funderar på att prova häck. Jag förklarade för Mr Pyke, som tar hand om alla häcklöpare, att jag bara kan hoppa som en häst än så länge. Sen gjorde jag en fin liten demonstration. Allt han sa var: "Did you really just gallop?" Det slutade med att jag fick göra en till fin demonstration, jag tror han tyckte att jag var lite knäpp, haha! :D Sen pratade vi om att det kanske skulle vara en bra taktik för att få alla andra att ramla över sina häckar, de skulle förmodligen stirra på mig i banan bredvid... ;)





Du är bra knasog, galoppera över häckar hahaha

2014-04-11 // 00:00:06

Å va härligt med shorts, fin du är!
Haha ja vill se en film på när du galoppeterar över häckar hahah

Svar: Haha, om du har tur så har jag mobilen i närheten nästa gång 😉😘
Madeleine Thomson

2014-04-11 // 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback