Vinster

Vårt första riktiga meet i track var den 22 april! Jag hoppade tresteg, sprang 1600 meter och 3200 meter. 

Min höft är inte riktigt med på noterna för hela den här trestegs grejen, och gör ont som attan, men det gick okej ändå. Jag förbättrades från förra gången, och hoppade nu 27 feet och 6 inches eller något. :) 

I 1600 meter så gick det super! Jag älskar det loppet, för det är tillräckligt långt för att jag ska kunna vara snabb, men inte så långt att jag blir trött. Utav sex tjejer så ledde jag hela loppet och ökade avståndet till tvåan hela tiden. Jag vann med tiden 6.23! :) 30 sekunder snabbare än tvåan, vilket jag är stolt över. :) 

Jag vann 3200 meter också! Det var en riktig fight, men i slutändan vann jag! Hahaha, jag var den enda tjejen som sprang detta lopp, så vinna var väl kanske inte så svårt som jag vill få det att framstå. ;) Jag kom sist av alla som sprang dock, men det är okej, för det finns ändå stora fysiska skillnader mellan tjejer och killar. Jag sprang på tiden 14.32. Det var otroligt svårt dock, 3200 meter är 8 varv runt, vilket ger en mycket tid att tänka på hur trött man är. Det var en personlig vinst för mig dock, att visa att jag gjorde ett starkt jobb! 

Huvudsaken är att jag har kul, och jag älskar att springa 1600 meter! ❤

Damon, min kärlek, haha! ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback