Åska

Alltså åska är ju ganska mysigt när man bara vill chilla hemma. Men åska från fem till åtta på morgonen, med knallar så höga att man tror att det är skottlossning i rummet bredvid kanske inte är det mysigaste. Varje gång jag lyckades somna om för två sekunder så var allt jag kunde se och drömma om disk. när man planerar hur man ska diska på det mest effektiva sättet även i sömnen så vet man att man jobbat lite många dagar i rad. Hur jobbigt det än är from time to time att diska sju timmar om dagen så är jag tacksam att jag har ett jobb. Sen, hur grymt är det inte att få hänga med moster och kusiner så ofta? Kom till Klappbryggan och uppskatta hur ren och fin disken är vettja! 
 
Nu - sova! Ledig måndag och tisdag, wehå!
 
 
Som den lata jäveln jag är så snor jag bilder som Ann har tagit till mina inlägg. Mitt försvar är att mitt minneskort är fullt, hoppas den ursäkten duger for now.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback