Ett liv

Bara för att man borde lära sig att tyck om att se bilder på sig själv, av den simpla anledningen att det inte finns någon mening att inte göra det. Så lär dig.
 
Och nu börjar det igen. Skolan. Livet. På ett nytt sätt, men ändå känns det precis likadant. En hel dag med bara fysik. Drömmen, right? Haha, jag hoppas att jag överlever tisdagarna jag har framför mig. 
 
Träningsvärken plågar mig. Jag brukar gilla att säga att jag njuter av träningsvärk, men alltså denna dagen har varit brutal. Jag förväntar mig inte att morgondagen blir bättre. Springa 16x40 sekunders intervaller med 40 s vila mellan varje kanske leder till träningsvärk. Det är i alla fall min slutsats. 
 
Ann kom hit lite spontant och vi tittade på The Fault In Our Stars. Det var ett bra avslut på kvällen. Nu stupar jag snart, så godna...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback