Ett team igen


Behöver jag ens förklara hur lycklig det här gjorde mig? Efter en tur i Täby C med Matt och Pet så åkte vi till stallet. Pratade med Maud och fick äntligen rida mitt hjärta igen! Vi red till höger, och efter lite övertalning från min sida så kändes allt som förut. Mina fingrar mindes hur Tommies träns skulle spännas utan att jag ens behövde titta eller tänka. 

Vi blir alltid så extremt fina på bild, haha! 

Åh, vilken bra dag det har varit alltså. Roligast var nog alla de löjligt roliga panoramabilder vi tog, haha! Fast bäst var ändå alla de gånger Tommie la sitt huvud i min famn, och hur han pratade med oss under ridturen. Älskade, älskade ponny! 


Finaste! så himla glad att se er tillsammans! <3

2014-09-05 // 08:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback