Missförstådd

Jahopp, hela arbetspasset var tydligen en tid för att mobba Mimmi, haha! Eller jag kanske ska säga en tid att säga att Mimmi mobbas, vad hon än gör. Det var i alla fall idéen kockarna hade fått. Oh well, får väl spela med och hålla med Krille om att jag tydligen tycker att hans mat är skitäcklig. Haha, tur att de går att skämta med i alla fall, nog för att disken är mycket underhållande, men det skadar ju inte med lite extra skratt! 
 
Imorgon börjar många skolan. Jag har ju en vecka till på mig att bli redo, men sjutton vad konstigt det kommer vara att börja skolan igen efter ett och ett halvt år! Haha, hur gör man ens?! Aja, det löser sig väl. :)
 
Matilda flyttade till Hässleholm i lördags, det kommer gå bäst för henne, men jag kommer sakna henne som attan! Haha, det är ju något fel på oss när vi är tillsammans, men det är väl så det ska vara? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback