Sommar

 
Landet, sol, bad, hallon- och blåbärsplock, människor man vill hålla nära, One Tree Hill, springturer, uppskrapade ben och händer, hundvalpar, mys med kusiner och jobb. Bättre än så kan nog inte min sommar sammanfattas. Det enda som saknas är en tripp till Åland, men förhoppningsvis kommer det också.
 
Vill ni veta något jag saknar med USA? Jag menar det finns mycket jag saknar, men det här är nog det jag har svårast att leva utan. Spontaniteten. Jag vill kunna ringa upp någon helt randomly och bara göra något spontant och roligt. Jag vill kunna ringa någon klockan tre på natten och personen ska vara lika på som jag att bara hitta på något. Det skulle kunna vara vad som helst, en promenad under stjärnorna, en lång springtur i långsamt tempo bara för att det äntligen är svalt ute eller en cykeltur till en sjö någonstans för nattligt bad. 
 
Svenskar måste lära sig att vara mer spontana, allt måste inte planeras tre år i förväg, tre minuter i förväg is more than enough. Någon som känner för att sluta vara lat och umgås med mig? 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback