Très content

 
Åh, jag har äntligen blivit sådär nöjd igen. Haha, låter så korkat att säga, men ni ska få en förklaring. Jag har beslutat vad jag ska göra för att må bra när det kommer till fronten med vänner, och det är så skönt att veta mitt mål. Det kommer inte vara lika lätt att uppfylla, men det får lösa sig självt. Man ska inte göra allt så komplicerat. I detta fallet ska man bara ta och bli lite mer amerikansk, och det tror jag är lätt fixat. Nu måste jag bara lova mig själv att hålla detta! 
 
Jag är stolt över att ha jobbat så mycket i sommar, och hoppas verkligen jag kan fortsätta jobba på Klappbryggan till hösten. Skolan börjar snart, och hur mycket det än suger så ska det bli skönt med vardag igen - det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv. 
 
Jag spenderade mycket pengar på två par nya jeans idag, men har bestämt mig för att bara vara nöjd med det och inte bli sådär Mimmi-ig, haha! "Nämen Mimmi, du kanske skulle sparat lite pengar och bara köpt ett par idag." Men nej, inget sånt tänk mer, jag förtjänar dem! 
 
Det enda som saknas nu är lite stall-tid och gos med de jag saknar så mycket - hästarna. Men det ska jag fixa in nästa vecka! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback