Uppmuntran

Vet ni vad jag har insett? Något som jag älskade när det hände i USA. Vad man än gjorde och vart man än gick så peppade alla mig att bli bättre. Det är något jag ska jobba på nu och i framtiden. Jag vill verkligen lära mig att sprida den styrkan som jag hittade när folk sa att de trodde på mig. 
 
Jag tror inte på att sätta etiketter på folk, ingen är bäst, utan alla är bra på olika sätt. Men att få höra att folk trodde att jag kunde vinna, det stärkte mig på ett sätt jag inte kan förklara. Jag vann inte alltid, inte särskilt ofta heller, men det gjorde inget. Det gjorde ingenting för alla var ändå lika stolta över mig, och jag var det med. Haha, jag känner att det här inlägget låter helt knäppt. Oh well, så kan det gå.
 
Min poäng med allt det här? Uppmuntra varandra! Hur litet målet som någon siktar på än är, uppmuntra personen att ta sig hela vägen. Beviset att någon tror på en kan göra mer under än du tror. 
 
Jag vet att den är suddig, men jag älskar den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback