Bergskedjor

Vi har ganska mycket snö på tomten, om man säger så.
Man kan knappt se bilen bakom berget på Main Street!
Notera att Maddie's mössa och mitt headband har samma design. Aren't we awesome? ;)

Som jag gissade så blev det ingen skola idag, för det har kommit hur mycket snö som helst! Det är så mycket att plogarna har gjort en bergskedja av snö i mitten av Main Street och åker med lastbilar för att få bort den, haha! 

Jag och Maddie gick till Bean's för att äta frukost, men missade den med 10 minuter. Istället så åt vi potatismos, kyckling, majs och gravy. Sen gick vi till The Bakery. Nu ska vi hitta en ny TV-serie att vara besatta av, för vi har sett klart alla avsnitt av The Vampire Diaries som har kommit ut, och äta vårt fika! 



jag har förlorat all tid att titta på vampire diaries till att plugga :(

2014-02-22 // 20:47:56

Fy så mycket snö!

2014-02-23 // 09:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback