Dance


Igår, efter basketmatchen, så var det dans! Jag tror aldrig att jag har bytt om så fort innan, haha. Jag hann i alla fall i tid till kröningen av King and Queen, Abby och Sam vann! Precis som jag hoppades. :) Dansen hölls i skolans Performance Gym och det var kolsvart därinne, förutom de lampor som lös upp allt till neonfärger! 

Det var inte så många som kom till dansen, men jag hade kul i alla fall! :) Jag, Carly och McKenna körde på knäppa dance moves, och min och McKenna's slow dance var nog den bästa någonsin. Kan ju bara sammanfatta den med att den mest bestod av att hoppa omkring och "flyga" runt alla som faktiskt dansade slow dance, haha! Lyckad kväll i alla fall, mina vänner är bäst! ❤

Vill någon se vad jag hade på mig? ;)



Jag vill se :)

2014-02-15 // 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback