# Hush Tag #

Måndag var Girls Hush Day och onsdag var Boys Hush Day. Vad är detta då? Jo, i måndags fick alla tjejer varsin rosa Hush Tag, vilket var en pappersbit som vi skrev vårt namn på. Tejpade fast den någonstans på oss och under resten av dagen fick vi inte säga ett ord till någon kille. Om vi råkade prata med dem så fick de vår Hush Tag. I slutet av dagen så samlades de in, de tjejer som lyckades behålla sin kommer få ett pris och den killen som lyckades sno flest Hush Tags kommer också att få ett pris under fredagens Pepfest! Jag lyckades behålla min hela dagen, tjohoo! (Det faktum att min hals gjorde så ont att jag inte ens ville prata har inte med saken att göra, haha! ;))

Idag fick killarna Hush Tags, och de fick inte prata med oss tjejer. Jag lyckades dock inte sno någons Hush Tag... :P

Slem-vovve, bara för att... ❤ 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback