Mamma

Idag, den 18 februari, är det min mammas födelsedag. Jag vill bara passa på att säga grattis till henne här på bloggen. Grattis på födelsedagen mamma! ❤ 

Jag älskar dig hur mycket som helst och att få ha dig som mamma gör mig till världens lyckligaste dotter. Du är en otrolig förebild och du tror alltid på mig. När jag var på botten och det kändes som att ingenting i mitt liv gjorde mig lycklig så fanns du där. Du lät mig prata med dig, du lyssnade och hjälpte, så gott du kunde. Jag vet att du ville vara min vän och min mamma på samma gång, vilket är en utmaning, men genom att vara världens bästa mamma fyllde du tomrummet i mig.

Du har gett mig så många otroliga upplevelser och chanser. Alla våra resor har gett mig chansen att se världen och lärt mig att lita på vad jag klarar av. Att få åka som utbytesstudent till USA har inte bara gett mig en chans att utvecklas, det har gett mig en chans att finna mig själv och lära mig att hoppa för chanser utan att veta vad som väntar.

Jag hoppas att du, nu inne på ditt 53:e år, inser hur otrolig du är. Jag vill att du inser hur stark du är. Jag vill att du inser hur mycket du har lyckats med här i livet. Jag vill att du ska lära dig att inse att människor talar sanning när de säger att du är en underbar och fantastisk människa. Du har kommit så långt i livet, ibland är det viktigt att stanna upp och titta tillbaka på allt du har lyckats med, så att du inte glömmer hur långt du redan har kommit när du kämpar för framtiden. Lev i nuet mamma! 

Jag älskar dig, för alltid och för evigt. Du skämmer ut mig med flit ibland, du är knäpp, du är galen, men du är min mamma. Jag skulle inte vilja ha dig på något annat sätt! När jag hittar filmer på dig dansandes till galen musik mitt i natten så skrattar jag och gråter på samma gång. Du är underbar och jag saknar dig. Sluta aldrig att vara dig själv mamma, du är precis som du ska! ❤








Älskade trollunge vilka fina ord det berör ett mammahjärta. Jag kunde inte fått en bättre dotter och du har helt rätt ta vara på livet och lev i nuet. Livet går upp och ner och medgångar och motgångar gör att man lär sig att det är viktigt att stanna upp och tänka på det man har hur bra vi har det och vad härligt det är att leva. Du är en underbar människa Mimmilina! massor av kramar jag älskar dig!

2014-02-19 // 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback