Snö, vad gör vi nu?




Så idag snöade det massor igen. Eller det var snarare slask som föll från himmelen, haha! I alla fall så fick vi gå hem från skolan vid 12.30, för här verkar alla vara rädda för snö... Det är så himla mycket mer snö än hemma, så man tycker ju att de borde vara vana, men icke sa Nicke! 

Jag och Maddie spenderade eftermiddagen med att baka kladdkaka, titta på OS i hockey mellan USA och Canada (USA förlorade tyvärr) och sen tittade vi på film. Mys kallar jag det! ❤ 

Efter detta smsade Rob (en familjevän) och frågade om jag och Maddie ville åka pulka med Logan och Kendall (Rob och Carey's barn). Självklart ville vi det, för barnsliga som vi är uppskattar vi nog det mer än Logan och Kendall gör, haha! Blött, tungt och djupt var det i snön, men att få mula Maddie och slänga snöbollar stora som en basketboll på henne och Logan gjorde lätt upp för det! Sen gick vi hem och drack varm choklad och jag försökte lära Kendall att stå på huvudet. Att en åttaåring inte kan detta är i mina ögon en katastrof! ;)

Perfekt dag i vintervädret, men i hemlighet drömmer jag om vår och värme... (För det är väl hemligt även fast man berättar för alla att vår inte skulle sitta helt fel just nu?)



ALLTSÅ JAG SAKNAR DIG ALLDELES FÖÖÖÖÖÖÖR MYCKET!!! VILL ATT VI SKA SES SÅ ATT VI KAN BAKA VÅR JÄTTEGODA (HOST*) KLADDKAKA OCH STUDSA STUDSMATTA OCH KOLLA PÅ FILM OCH SKRATTA TILLS VI DÖR! SAKNAR ALLA VÅRA STUNDER!!!!! ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA!!

Svar: Åh, älskade världens bästa kusin ❤ Jag saknar dig så galet mycket! Läste på din blogg och såg bilden på oss och började nästan att gråta. Du är bäst och när jag är med dig är jag mig själv. Du gör mig alltid så glad och jag älskar dig Lina! Om 112 dagar är jag hemma och då ska jag åka och krama dig så snabbt som möjligt. Jag älskar dig Lina, utan dig saknas en del av mig ❤
Madeleine Thomson

2014-02-21 // 16:17:24

gaaalet snygg på senaste bilden mims! puss <3

2014-02-24 // 14:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback