Surprise

I fredags hände något galet. Fast galet på ett bra sätt, ni vet. Min mamma kom hit! Jag gick upp för trappan hemma i huset, från att ha tittat på TV, i tron om att Marias syster Theresa och hennes systers man Steve skulle ha kommit. Istället går jag upp för trappan och ser min mammas ansikte. 

Jag kan nog inte ens beskriva hur förvånad jag blev. Det var så underbart att se henne igen, min älskade mamma. ❤ 

Helgen spenderades med att gå på prommis, gå med snöskor i mörker, skotta taket och hoppa ner i snödrivor, spela basketmatch och bara vara med min mamma. Hon lagade så god mat också! Som jag har saknat mina föräldrars mat!! Jag saknar fortfarande din pappa, men nu har jag i alla fått en dos av Thomson-mat igen. ;) 

I tisdags åkte mamma vidare till Mexico, jag hoppas att hon har det bäst där nu! 





Gullet!!!
Jag hade älskat att vara där jag också. Kan tänka mig att din haka var liiiite lång. Helt fantastiskt att alla lyckats hålla det hemligt trots snöstorm och allting.
Älskar dig, älskar er. Tusen kramar

Anders

Svar: Jag alskar dig sa mycket pappa, du ar varldsbast! <3
Madeleine Thomson

2014-03-01 // 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback