Valentine's Day

Jag tror att många missförstår hela poängen med denna dag. Överallt runtomkring mig hör jag "I'm forever alone" eller "Let's be forever alone together". Jag förstår självklart vad de som säger detta menar, men de har fortfarande fel. 

Alla Hjärtans Dag är en dag för kärlek, men missförståndet är att man är ensam om man inte har en pojkvän/flickvän eller man/fru. Vi är så snabba med att se vad som är fel med allt, så vi glömmer allt som faktiskt går rätt för oss. Visst, du har ingen partner, men du har så sjukt mycket annat att vara tacksam för. Så många människor att visa din kärlek till! 

Jag vill skicka lite kärlek till alla som alltid funnits för mig där hemma. Jag älskar er alla, utan er skulle inte mitt liv vara det det är. Mamma, pappa och Doddo, vi är inte perfekta, men utan oss fyra pusselbitar så skulle inte vår familj vara hel och den skulle inte vara min familj. Jag skulle inte vilja ha den på ett annat sätt. Farmor, mormor och morfar, ni har alltid funnits där och ni har alltid gett mig så mycket lycka och kärlek. Jag älskar er! Mina kusiner är de bästa som finns, jag är så lycklig över att vi fått en chans att lära känna varandra så bra och spenderat så mycket tid tillsammans.

Sen har vi alla mina älskade vänner. Ann, utan dig vet jag inte ens vart jag skulle vara. Tack för att du alltid finns där och alltid visar mig vägen. Matilda, ditt leende gör mig så lycklig och våra kakstunder i stallet är bäst! Jag har så många jag vill skriva om, men det skulle ta hela dagen. Emma, Cicci, Sara, Lina, Matilda, Lollo, Johanna, Petra, Sara, Anna, Sofie, Axelle, Ava, listan tar inte slut... Men jag vill bara att ni alla ska veta att ni betyder oerhört mycket för mig! ❤ 

Spendera Alla Hjärtans Dag med att visa kärlek till alla som faktiskt finns där för dig. Din familj, dina vänner och dig själv. Det är vad den är menad för! 













Du har helt rätt troll, det finns många runt omkring som är värda att tänka och som bryr sig om dig, kram

2014-02-15 // 08:56:43

Massor av kärlek till dig! <3<3<3 Kram!

2014-02-16 // 07:38:48

Jag älskar dig Mimmi, du är den klokaste och galnaste jag vet! <3

Svar: Saris, jag saknar dig sa himla mycket! Du ar en av de absolut basta manniskorna pa denna planet. Langtar till att traffa dig igen och till var sleepover som vi ska ha ar 2043! <3
Madeleine Thomson

2014-02-26 // 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback