Winter Week

Ont i halsen, feber och galen hosta. Lägg till att spela 3 basketmatcher, under fyra dagar, med detta. Inte bästa kombinationen kanske, haha. Att vara envis är bra, men börjar ifrågasätta om min envishet någonsin övergår i dumhet. Svaret jag kommit fram till är: förmodligen definitivt. I lördags förlorade både JV och Varsity mot Glennwood City, men måndag och tisdag vann vi allt mot Unity och Siren. :) 

Just nu är det Winter Week, precis som Homecoming (som var i höstas), så är det en vecka som är fylld med roliga aktiviteter och avslutad med en dans. Så efter min basketmatch på fredag, på Alla Hjärtans Dag, så är det dags för att dansa. :) 

Bild från när Rachael sminkade mig till Homecoming. (Vilket var en struggel, för jag skrattade hela tiden, haha!) ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback