Winter Wellness Day

Bowlingskor, hetare blir det inte! 

Yep, det är sant Mimmi. Du är inte speciellt bra på det här med att slänga ett klot över ett golv och träffa vita pinnar...

Hanna, McKenna, Rachael och jag!

"I mustache you a question! Aren't we hot?" ;)

Bion "Labor Day"!

Dessa bilder sammanflyttar typ min dag, ganska väldigt superbra dag. På förmiddagen hade vi bowling. I mitt lag var det jag, Rachel, Rachael, Hanna, McKenna och Mr Heine. Jag blev sämre och sämre för varje runda, haha! 

På eftermiddagen var bion i Siren hyrd åt oss. Jag, och de flesta andra tjejerna, ville se Labor Day, så den sändes i en salong. Haha, inte den bästa romantiska filmen kanske. Den fick mig dock att skratta, svårt att motstå när 15 minuter tillägnas till att observera paj-bakning... :P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback