Förkylningar...

...kan ju bara ta och dra åt skogsfanders! Har ont i halsen, är täppt i näsan och behöver nysa precis hela tiden, grrr! 🐯 Så dagen har spenderats lugnt. Skypeade med min älskade kusin Lina, vilket var hur kul som helst! Vi pratade om att resa utomlands. Helt plötsligt så sa jag: "Jag önskar att jag var utomlands, för då skulle jag slippa vara förkyld." Haha, jag är ju utomlands ju! Men jag syftade nog på varmare breddgrader. 

Skolan är inställd imorgon, måndag, för det ska tydligen vara -22 C som varmast. Jag hade varit besviken, om det inte var för min förkylning, för vi skulle haft en match. Sen på tisdag ska vädret vara likadant, så får se om skolan är inställd då också, haha. 

Vi var bara 7 stycken på basketträningen idag, så vi larvade mest runt. :) Vi försökte skjuta three pointers, jag lyckades med den stora bedriften att sätta tre av tjugo... Fast Carly räddade oss två och vi vann!!!! Woopie! Sen sköt vi halfcourt shots, haha, och det är ju nästan pinsamt hur dålig jag var, haha. Jag kom typ halvvägs fram till the basketball hoop, haha! (Vad i hela friden är basketball hoop på svenska?) Alla andra träffade i alla fall the backboard, vilket är där där fyrkanten är målad, om ni fattar vad jag menar. Dock lyckades bara Mr Wink och Brandi göra mål en gång var, så det var inte direkt så att vi var särskilt duktiga någon av oss, hehe. 

Aja, måste lära mig att inte skriva hur mycket som helst varje gång. Hur ska ni orka läsa allt? ;) 

Jag tror att jag börjar förstå varför mamma valde kläder åt mig när jag var liten. När jag valde själv så slutade det i katastrof, haha! Men Lina är söt i alla fall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback